Fülszöveg

Egy szokványos "tini" történet: Egy lány, egy fiú, barátok, na meg persze a szerelem. Ám ez csak egy váz, ha úgy tetszik egy próbababa, ami érzelmekkel, humorral és a TITOKkal lett felöltöztetve... Titokkal, ami a történet végig kitart. Nincs természetfeletti erő vagy varázslat... és ez mégis valami más..valami Speciális.

2014. augusztus 30., szombat

Információk!!(:

Üdvözlet a blogomon!! :)


Néhány -szerintem-  fontos dolog, mielőtt úgy igazából bele vágnék.:)


Először is:

A (teljesen kitalált!!) történet, amit az elkövetkező hónapokban meg szeretnék veletek osztani, teljesen BE VAN FEJEZVE.! 
Ezt azért tartom a legfontosabbnak, mert eme blog immár a negyedik "gyermekem" és az eddigi tapasztalataim alapján a legnagyobb problémát a rendszeresség erős hiánya jelentette. (Eléggé hanglat ember vagyok, így nem írtam mindig.:$)
Ezt szerettem volna kiküszöbölni, mivel tudom, hogy egy illyes fajta blognak csak akkor van értelme, ha a részek rendszeresen jönnék, és nagyjából ugyan olyanok (értem ez alatt azt, hogy nem össze csapottabb egy-egy rész, mint a többi.)

Aztán:

Én imádom ezt a történetet, és nagyon nagyon kíváncsi vagyok rá másoknak, hogyan tetszik/ esetleg nem tetszik. Ezért kérnék szépen mindenkit, hogy amennyiben -bármilyen- véleménye van, akkor az írjon nekem egy rövidke kommentett vagy jelezze valahogyan a véleménynét! Köszönöm :)

Ezután:

Talán ez túl szokványos egy blog esetében, mert hát ez nem egy könyv - pedig ó milyen jó lenne, ha az lenne ...
Szeretném megköszönni a két legeslegjobb barátnőmnek, hogy végig "dolgozták" velem amíg megszületett a történet ebben a formában és hogy még hajnali egykor is szívesen elmagyarázták, ha valami épp nem úgy van a történetben ahogy annak lennie kellene :) Köszönöm csajok!♥
S természetesen köszönöm az én drága édesanyámnak, aki komolyan vette a történetet, és izgatottan olvasta végig a sorokat, még akkor is, ha szerintem ez egy igazi "tini" történet. :)

Végül:

Mint mindig, most is meg kell, hogy jegyezzem a helyesírásomért nem vállalok felelősséget!Dolgozom rajta, de nagyon nem vagyunk egy hullám hosszon, szóval ezért előre is bocsánat!:)

Nem maradt más hátra...Élvezzétek a történetet!!♥♥


UI: remélem erre nem kerül majd sor, de megkérnék mindenkit, a trágár érzelem nyilvánításoktól kíméljenek, úgy is törölni fogok minden ilyesmit, ne pazaroljuk egymás idejét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése